donyayechasb

ساخت وبلاگ
چسب 123 آرازیم

 

چسب 123 ارازیم - لیست قیمت چسب آرازیم

چسب 123 ارازیم – لیست قیمت چسب آرازیم

 

چسب 123 آرازیم  از سیانواکریلات تولید میشود. سیانواکریلات یک ماده شیمیایی است که در ساخت چسب های قطره ای قوی بسیار کارامد و مناسب است. چسب های 123 هم به دلیل وجود همین ماده سریعا خشک شده و به چسب های فوری شهرت دارند.

کاربرد این محصول:

  • سطح چوبی MDF
  • سطح پلاستیکی
  • سطوح کائوچو
  • سطح فلزی
  • سطح چوبی نئوپان
  • سرامیک
  • سنگ
  • برای اتصال مدارات الکترونیکی
  • سطح چرمی
  • روکش ورقه ای

آموزش استفاده  از چسب 123 آرازیم:

سطوح مورد نظر را کاملا تمیز کنید. به طوری که از هر گونه لکه، گرد و غبار و رطوبتی پاک شود.
اسپری مکمل (شتاب دهنده اتصال) را به یکی از سطح ها بزنید.سپس کمی صبر کنید تا خشک شود.
سطح دیگر را آغشته به چسب 123 کنید.
دو سطح را بهم چسبانده و محکم نگه دارید.
نگه داشتن را تا چند ثانیه ادامه دهید.

نکاتی مهم استفاده از چسب 123 آرازیم :

حداکثر زمان لازم برای خشک شدن سطوح چسبانده شده ،15 ثانیه است.
اسپری شتاب دهنده که در تصویر بسته بندی محصول مشاهده می کنید.به سریع خشک شدن چسب و استحکام آن کمک می کند.
بهتر است بعد از استفاده از اسپری شتاب دهنده کمی دورتر ایستاده و حدالامکان تنفس انجام ندهید.زیرا گاز های متصاعد شده از این اسپری کمی سمی است.
سعی کنید در فضای باز یا مکان های دارای تهویه مناسب از این محصول استفاده کنید.
هنگام استفاده از این محصول از طرف دخانیاتی مانند سیگار بپرهیزید.
چسب 123 را در مقابل نور خورشید و در دمای بالای 50 درجه قرار ندهید.
حتی ظرف خالی شده چسب و اسپری آن را در آتش نیندازید و سوراخ نکنید .(هشدار خطر جدی)

اسپری فوم
اسپری فوم آرازیم

اسپری فوم آرازیم

 

 

این اسپری برای تثبیت و عایق کردن چهارچوب های درب و پنجره ، پر کردن منافذ روی دیوار ها، درزگیری منافذ اتصالات و فضاهای خالی، عایق کردن خروجی های لوله های آب و کابل های برق و…. استفاده میشود.

ویژگی های اسپری فوم آرازیم :

مناسب برای عایق کاری صوتی و حرارتی و پرکردن منافذ

دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا

ضد قارچ و ضد کپک بوده و قابل رنگ آمیزی

فوم خشک شده را می توان با سمباده کشیدن یا بریدن مرتب کرد

تثبیت و عایق کاری چهاچوب های در و پنجره ها

 

لیست قیمت چسب آرازیم – بازرگانی خدیو نماینده رسمی و عاملیت توزیع محصولات آرازیم و نمایندگی چسب آرازیم

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 18:55

کارخانه قلم مو سازی خرم در راستای خدمت به هم وطنان عزیز و جامعه هنری، در سال 1372 در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان خرم آباد در استان لرستان تاسیس گردید. تولید انواع قلم موهای ساختمانی و هنری با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه های مشابه و بارز خارجی جزء اصلی ترین اهداف این مجموعه تولیدی محسوب می شود.

با گذشت زمان و بهره مندی از کارشناسان و متخصصین کارآزموده و مجرب در صنعت قلم مو سازی و با بهره گیری از تکنولوژی روز، ماشین آلات پیشرفته و با استفاده از مرغوب ترین مواد خام اولیه شامل موهای مرغوب طبیعی حیوانی، مو های حیوانی ترکیبی، موهای ترکیبی شیمیایی، مواد شیمیایی با کیفیت و سایر مواد اولیه خام، به لطف حضرت باری تعالی اکنون به نقطه ای از موفقیت نایل شده ایم که قادر به عرضه مجموعه کاملی از محصولات به شرح زیر می باشیم.

شایان ذکر است که تولید کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی، کاهش مصرف بی رویه ارز برای واردات قلم مو و اشتغال زائی از جمله پیامد های مثبت فعالیت های کارخانه قلم مو سازی خرم می باشد که برگی دیگر از افتخارات ایران عزیز است.

محصولات قابل عرضه:
  •  طیف گسترده قلم مو های ساختمانی با مو های طبیعی و ترکیبی و مقلاویز
  •  مجموعه کامل از قلم مو های هنری و آرایشی با مو های لطیف طبیعی و شیمیائی
  •  انواع غلتک های رنگ
  • رنگ های هنری، بوم های نقاشی و لوازم نقاشی

قلمو خرم کد 999

قلمو خرم کد 999  از نظر ظاهری با دسته زرد رنگ شناخته می شود. این قلمو برای استفاده از رنگ های روغنی، پلاستیک و اکریلیک و همچنین برای زدن چسب مناسب میباشد.

این قلمو با موی طبیعی و مصنوعی تولید می شود. تفاوت آن نسبت به قلموی خرم درجه یک این است که نسبت الیاف مصنوعی استفاده شده در این قلمو بیشتر است.

ریزش الیاف قلموها بزرگ ترین مشکل آن هاست. ریزش دسته ای  الیاف قلم موها نشانه نامرغوب بودن است. قلم موهای خرم با ریزش حداقلی، جزو محصولات باکیفیت موجود در بازار محسوب می شوند.

بازرگانی خدیو عامل توزیع و نمایندگی قلم مو خرم

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 17:20

گروه صنعتی رازی در سال 1359 پایه ریزی شد و این ایده ابتدا با تشکیل شرکت شیمیایی رازی برای تولید انواع چسب های صنعتی و خانگی شکل گرفت که در سال 1361 به تولید رسید. شرکت شیمیایی رازی سالیانه 18000 تن چسب تولید می کند. در سال بعد ایده تولید تایر با تاسیس شرکت آرتاویل تایر شکل گرفت و سپس شرکت های کیان شیمی و کیمیا رزین برای تولید انواع مواد شیمیایی ساخته شدند. سهام اصلی شرکت های جام دارو و لاستیک یزد نیز به مرور خریداری و این دو شرکت به کارخانجات گروه صنعتی رازی اضافه شدند. رسالت گروه صنعتی رازی تولید کالای با کیفیت می باشد.

صنایع شیمیایی رازی، نامی شناخته شده در عرصه تولید انواع چسبهای صنعتی،خانگی و بسته بندی است. این شرکت که با فعالیت بخش خصوصی شکل گرفته در سال 1359 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع در شهرستان ساوجبلاغ آغاز نموده است. نتیجه فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه طی سه دهه فعالیت شرکت، ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت است تا شعار “همه راضی از چسب رازی” به بهترین نحو محقق گردد. این مجتمع با بهره گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت های معتبر خارجی، امکان تولید محصولاتی را فراهم نموده است که قابلیت رقابت با برندهای برتر جهانی را دارد به نحوی که تنوع گسترده محصولات تولیدی این شرکت، نیاز بخش‌های وسیعی از بازار را پوشش داده‌اند.

اکنون با توجه به اعتماد، وفاداری و استقبال بی‌نظیر مصرف کنندگان ایرانی و بین المللی نسبت به محصولات رازی، این شرکت مسئولیت به مراتب سنگین‌تری در خود احساس نموده و این موضوع موجب شده است که این مجموعه‌ی خدمتگزار با جدیت و پشتکار بیشتری در جهت تامین نیاز مصرف کنندگان گام بردارد و یکی از مطرح‌ترین صنایع در کیفیت و حجم تولید در سطح خاورمیانه باشد.

از ویژگی‌های بارز کارخانه صنایع شیمیایی رازی، می‌توان به فضای وسیع سالن‌های تولید اشاره کرد که امکان تولید انواع مختلف چسب در بخش‌های مجزا را فراهم نموده است، این مهم و بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا، موجب بالا رفتن حجم تولید و افزایش کیفیت محصولات تولیدی می‌گردد. آزمایشگاه مجهز صنایع شیمیایی رازی یکی از شاخصه‌های متمایز کننده این برند از سایر رقباست که موجب شده است این شرکت توانایی تولید محصولاتی تخصصی برای هر نوع صنعت را داشته باشد و پاسخگوی نیاز شرکت‌های مختلف صنعتی، تولیدی باشد. همه این عوامل به مدد نیروی انسانی توانمند شرکت موجب شده است که صنایع شیمیایی رازی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده در صنعت چسب شناخته شود.

عوامل اصلی موفقیت گروه شیمیایی رازی:

  • تحقیق و توسعه
  • ارتباط مستحکم با مشتریان
  • نوآوری و خلاقیت
  • در دسترس بودن کالاها
  • گواهی نامه ها و تقدیر نامه های صنایع شیمیایی رازی:
  • استاندارد بین المللی کیفیت ISO2008,9001 از شرکت QS سوییس

 

 بازرگانی خدیو نماینده رسمی و عامل توزیع و نمایندگی چسب رازی

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 16:56

شرکت تولیدی پارس بهاران در سال 1365 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ های امولوسیونی (پلاستیک و نیمه پلاستیک) آغاز نمود، با توجه به اهداف تعیین شده در برنامه طرح و توسعه برای تولید سایر محصولات مورد نیاز در صنعت ساختمان با تجهیز آمایشگاه و اسقرار نظام کنترل کیفی در مراحل مختلف،(انتخاب و تامین مواد اولیه تا محصول نهایی)و بهره گیری از متخصصین مجرب و کارآمد نتیجه تحقیقات به تولید رنگ های اکلیدی هوا خشک و آستری های مخصوص ،رنگ های سوله و … و در نهایت نسل جدید رنگ های اکرلیک پایه آب دوستدار محیط زیست با بالاترین کیفیت انجامید .

شرکت تولیدی شیمیایی پارس بهار به هیچ وجه خرده فروشی ندارد و تمامی محصولات را می توانید از بازرگانی ها و فروشگاههای معتبر ابزار آلات ساختمانی خریداری کنید.

محصولات رنگ :
 

برای رنگ آمیزی سریع،زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مطلوبی در برابر نور خورشید، نفوذ آب و مواد قلیایی دارد، استفاده از این رنگ با توجه به بذاقیت بالا جهت رنگ آمیزی فلزی سطوح فلزی خاذج ساختمان (درب و پنجره) با زیر سازی توسط ضد زنگ پارس بهاران توصیه می گردد.

رنگ اکریلیک نیمه براق برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. خواص غبار گریزی و قابلیت شستشوی بالا و مقاومت این رنگ باعث استفاده بهینه در فضای داخلی ساختمان و بیمارستان ها و ادارات گردیده و با کاهش دفعات رنگ آمیزی موجب صرفه جویی اقتصادی می شود. سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این رنگ می باشد.

 

رنگ اکریلیک مات برای رنگ آمیزی سریع،زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مطو مواد قلیایی دارد، لذا جهت محیط های داخل و خارج ساختمان پیشنهاد می شود. سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این رنگ می باشد.

 شرکت پخش رنگ خدیو عامل توزیع و نمایندگی محصولات رنگ پارس بهار

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 334 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 16:27

شرکت جلاسنج در سال 1358 هجری شمسی توسط مالک و مدیرعامل فعلی آقای کاظم نوارچی تاسیس شد و فعالیت خود را با اولین محصول خود با نام براق کننده فلزات در کارگاهی کوچک آغاز نمود که از همان زمان مورد استقبال قرار گرفته و با نام جلاسنج نیز شناخته شد, همچنین محصولات دیگر خود را از جمله انواع پولیش های اتومبیل و چسب های خانکی و صنعتی و انواع بتونه به محصولات خود افزود که امروزه هر یک از آنها جایگاه ویژه ای در بازار داخلی و صادراتی پیدا کرده اند.

محصولات جلاسنج:

1- پولیش‌ها

پولیش ماشین (اتومبیل) زبر

پولیش اتومبیل زبر (قرمز) جلاسنج یک پولیش خالص میباشد که جهت پرداخت کاری خشن و عمیق رنگ ماشین مورد استفاده قرار میگیرد، این پولیش با خاصیت پرداخت بالا و خشن خود معمولا پس از نقاشی اتومبیل در جهت رفع شره ها و حباب های ایجاد شده کاربرد دارد. از این پولیش همچنین میتوانید به منظور رفع خراش های عمیق ایجاد شده روی رنگ خودرو استفاده نمایید.

پولیش ماشین زبر جلاسنج به دلیل خاصیت پرداخت کاری بالا پس از استفاده سطح رنگ را مات و زبر خواهد کرد که پس از آن میبایست توسط پولیش نرم و یا پولیش واکس جلاسنج سطح را براق نمایید تا عمل پولیشکاری تکمیل گردد.

پولیش زبر جلاسنج با رنگ قرمز اخرایی عرضه میگردد و در مصارف صنعتی مختلف مانند قالبسازی، مدلسازی و… نیز کاربرد دارد.

 

پولیش واکس ماشین (اتومبیل)

پولیش واکس جلاسنج نوعی پولیش با خاصیت براق کنندگی سیلیکونی میباشد که که در عین عمل پولیشکاری عالی، سطح رنگ خودرو را همانند یک بدنه واکس شده درخشان و براق میکند در حالی که هیچ چربی روی بدنه دیده نمیشود و نیازی به ایجاد چربی توسط واکس نخواهد بود.

استفاده از پولیش واکس جلاسنج باعث ایجاد فیلم محافظ نیز میشود که سطح بدنه خودرو را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار میدهد.

سطح بدنه خودرو پس از استفاده از پولیش واکس جلاسنج درخشندگی بسیار بالا و خیره کننده ای را در قبال بازتاب نور پیدا خواهد کرد که این درخشندگی نه تنها با واکس معمولی هیچگاه به وجود نمی آید بلکه تا مدتها حتی با شستشوهای مکرر خودرو از بین نخواهد رفت.

خودرویی که توسط پولیش واکس جلاسنج براق شده باشد به دلیل خاصیت منحصربفرد این ماده، در هنگام بارندگی و خیس شدن سطح بدنه خودرو به واسطه حالت خاص قرارگیری قطرات آب بر روی خودرو جلوه بسیار زیبا و دوست داشتنی را ایجاد خواهد کرد (قطره باران).

پولیش واکس جلاسنج عمل پولیشکاری را حتی برای افراد غیر حرفه ای آسان میکند و کمتر باعث خستگی شما خواهد شد و این خاصیت در هزینه و وقت شما صرفه جویی خواهد کرد تا بتوانید خود در هر زمان اقدام به پولیش کاری خودروی خود نمایید.

پولیش واکس جلاسنج علاوه بر براق کردن و رفع ماتی سطح رنگ توانایی رفع خراشهای سطحی روی بدنه را دارا میباشد.

پولیش واکس جلاسنج همچنین به دلیل عدم ایجاد هرگونه چربی جهت براقی بر روی بدنه (بر خلاف واکسهای معمولی خودرو) نه تنها گرد و غبار و آلودگی را جذب نمیکند بلکه سطح خشک و لیز بدنه باعث دفع و سر خوردن گرد و غبار از روی آن میشود و همچنین شستشوی خودروی شما را به دلیل ایجاد سطح صاف و بدون ناهمواری بسیار آسان کرده به طوری که گاهی تنها با ریختن آب تنها خودروی شما کاملا تمیز خواهد شد.

توجه داشته باشید که پولیش واکس جلاسنج هیچ گونه مواد واکسی در خود ندارد در حالی که کلیه خصوصیات واکس را پس از پولیشکاری به شما ارائه خواهد داد و به دلیل نبود چربی بر روی بدنه خودرو از داغ شدن بیش از حد بدنه در زیر نور خورشید جلوگیری میکند.

در صورتی که بدنه خودروی خود را قبلا توسط پولیش دیگری پرداخت نموده اید و حالا قصد استفاده از خصوصیات پولیش واکس را دارید و یا تصمیم به استفاده از پولیش واکس جلاسنج به جای واکس نهایی یا پولیش نهایی (Final Polish) را دارید، میتوانید از پولیش واکس جلاسنج به مقدار کمتر استفاده نموده و از کلیه خصوصیات آن بهره مند شوید.

از پولیش واکس جلاسنج میتوانید توسط دستگاه پولیشر نیز استفاده نموده تا سریعتر و بهتر به نتیجه برسید اما توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت کافی دارد و در صورت خطا احتمال دارد آسیب جدی به رنگ بدنه خودرو خود برسانید.

براق کننده فلزات (پولیش فلزات)
پولیش فلزات جلاسنج یک ماده براق کننده میباشد که بوسیله مالش توسط پنبه بر روی هر فلزی آن را براق و درخشنده میکند و زیبایی آن را 100چندان میکند. پولیش فلزات جلاسنج عمل براق کردن را با سایش ظریف لایه سطحی فلز انجام میدهید و به همین ترتیب باعث نمایان شدن سطح نو و تمیز فلز میگردد. پولیش فلزات جلاسنج نه تنها برای پرداخت و براق کردن کلیه فلزات مناسب و عالی میباشد بلکه به عنوان خش بردار سی دی و همچنین جهت چرک برداری کلیه سطوح رنگ شده و پلاستیکی لوازم خانگی مانند بدنه مونیتور کامپیوتر نیز کاربرد فراوان دارد.

پولیش ماشین نرم (سفید) جلاسنج یک پولیش خالص و بدون سیلیکون میباشد که جهت پرداخت کردن و براق کردن سطح رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد، پولیش اتومبیل نرم جلاسنج همچنین جهت رفع خراشها و خطوط سطحی رنگ ماشین و ماتی رنگ و همچنین ترمیم بخشهای آسیب دیده رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. از پولیش اتومبیل نرم جلاسنج نیز میتوان جهت رفع رنگهای بجا مانده که بر اثر برخورد با ماشینهای دیگر ایجاد گردیده است استفاده نمود و همچنین جهت پاک کردن لکه های قیر در قسمت های اطراف گلگیر و رکاب خودرو میتوان از این پولیش استفاده نمود.

پولیش ماشین (اتومبیل) نرم

پولیش اتومبیل نرم جلاسنج با دانه بندی مناسب خود میتواند به عنوان پولیش نهایی پس از استفاده از پولیش زبر و یا پوستاب مورد استفاده قرار گیرد.

این پولیش دارای چربی کنترل شده میباشد و پس از استفاده فیلم محافظی را ایجاد میکند که از سطح رنگ خودرو در مقابل اشعه خورشید محافظت کرده در حالی که هیچ چربی از خود باقی نمیگذارد.

از این پولیش میتوان هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی توسط دستگاه پولیشر استفاده نمود که استفاده با دستگاه پولیشر به افراد نا وارد توصیه نمیشود زیرا کوچکترین اشتباه باعث آسیب رسیدن جدی به رنگ خودرو میشود.

2- بتونه ها 

میل پوکس آرام خشک (2ساعته)

خمیر دوقلوی جلاسنج بیشترین طرفداران خود را در میان مدل سازان, ماکت سازان, ترمیم کنندگان مجسمه و ظروف عتیقه, صنعتگران و … دارد, و همچنین در منزل برای انواع مصارف از جمله آب بندی حمام و دستشویی, پرکردن منافذ و شکافها, موارد ترمیمی, گل سازی و… مورد استفاده قرار میگیرد, علاوه بر آن با توجه به خصوصیات منحصربفرد خمیردوقلو, قادر خواهید بود با استفاده از ذهن خلاق خود موارد استفاده جدید, جالب, و حتی هیجان انگیز و سرگرم کننده ای برای خمیر دوقلوی جلاسنج پیدا کنید.

از جمله دلایل محبوبیت خمیر دوقلوی جلاسنج میتوان راحتی استفاده, انعطاف پذیری, شکل پذیری عالی, سختی و دوام صد ساله پس از خشک شدن, قابلیتهای سنباده خوری و برش, خاصیت رنگ پذیری و کیفیت بالا را نام برد.

میل پوکس سریع خشک (15دقیقه ای)

خمیر دوقلوی جلاسنج بیشترین طرفداران خود را در میان مدل سازان, ماکت سازان, ترمیم کنندگان مجسمه و ظروف عتیقه, صنعتگران و … دارد, و همچنین در منزل برای انواع مصارف از جمله آب بندی حمام و دستشویی, پرکردن منافذ و شکافها, موارد ترمیمی, گل سازی و… مورد استفاده قرار میگیرد, علاوه بر آن با توجه به خصوصیات منحصربفرد خمیردوقلو, قادر خواهید بود با استفاده از ذهن خلاق خود موارد استفاده جدید, جالب, و حتی هیجان انگیز و سرگرم کننده ای برای خمیر دوقلوی جلاسنج پیدا کنید.

از جمله دلایل محبوبیت خمیر دوقلوی جلاسنج میتوان راحتی استفاده, انعطاف پذیری, شکل پذیری عالی, سختی و دوام صد ساله پس از خشک شدن, قابلیتهای سنباده خوری و برش, خاصیت رنگ پذیری و کیفیت بالا را نام برد.

خمیر میل پوکس جلاسنج از دو جزء تشکیل شده است که به محض مخلوط با یکدیگر شروع به واکنش نموده و در مدت 15دقیقه گیرایی کامل خود را به دست آورده و پس از 2ساعت قابل بهره بردای میگردد.

از میل پوکس سریع خشک جلاسنج میتوان در ترمیمات اضطراری مانند آب بندی لوله در حال نشت و یا درزگیری و قطعه سازی حتی در زیر آب و محیط مرطوب و هزاران مورد دیگر استفاده نمود.

میل پوکس جلاسنج پس از سخت شدن کاملا صلب و یکپارچه میگردد و دوام و عمری صد ساله در شرایط مختلف آب و هوایی خواهد داشت و همین موضوع طیف کاربردی این محصول را 100چندان نموده است.

3-چسب ها

چسب دوقلو شفاف

چسب دوقلو 5دقیقه ای فشار قوی شفاف یک چسب دوجزئی بر پایه اپوکسی پلی آمید میباشد که در دنیا به عنوان قویترین چسب ها شناخته شده است، این چسب دارای قدرت فوق العاده و سرعت گیرایی بالا میباشد و مقاوت فوق العاده ای در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد، این چسب کاملا شفاف بوده و برای چسباندن قطعات شفاف مانند ظروف چینی و… بسیار مناسب میباشد، چسب دوقلوی 5 دقیقه ای شفاف جلاسنج پس از سخت شدن به هیچ عنوان تغییر حجم و رنگ نمیدهد و عمر آن هیچ گاه به پایان نمیرسد. چسب دوقلوی 5دقیقه ای شفاف جلاسنج در دو جزء آ و ب عرضه میشود و برای مصرف کافیست از هر دو قسمت به مقدارهای مساوی (حجمی یا وزنی) با یکدیگر مخلوط کرده و در مدت زمان 5 دقیقه آن را به مصرف برسانید.

چسب سنگ

چسب سنگ جلاسنج یک چسب دوجزئی بر پایه پلی استر میباشد که جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل و ساختمان سازی و نماکاری مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب سنگ جلاسنج در میان گروه مصرف کنندگان خود به دلیل داشتن زمان خشک شدن مناسب در فصول مختلف سال دارای محبوبیت بالایی میباشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن بسیار بالا بوده و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار میباشد. چسب سنگ جلاسنج مقاومت خوبی در آب دارد و سرما و گرمای هوا و گذشت زمان تاثیری بر مقاومت آن ندارد. تغییر حجم چسب سنگ جلاسنج آنقدر ناچیز و نامحسوس میباشد که در مصارف صنعتی جایگاه خاصی پیدا کرده است و صنعتگران جهت پر کردن منافذ قطعات و مدل سازی و غیره از این چسب بهره میبرند.

این چسب قابلیت تراشکاری و سنباده خوری را دارد و مصرف کنندگان قادرند چسب سنگ جلاسنج را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند. در صورتی که با چسب سنگ جلاسنج قطعه سازی کنید، با همین چسب میتوانید قطعات را به یکدیگر متصل نمایید.

حلالهای ضعیف مانند نفت و گازوئیل نمیتوانند به این چسب بعد از خشک شدن صدمه بزنند از اینرو میتوانید آنرا در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید البته باید توجه داشته باشید که وجود حلال و هر ماده دیگری در محلهای چسب خورده باعث عدم چسبیدن قطعات خواهد شد.

چسب سنگ جلاسنج به همراه جزء دوم خود (سخت کننده) در داخل یک تیوب جداگانه عرضه میگردد و لازم است که به ازاء هر مقدار چسب سنگ به مقدار 1٪ از این سخت کننده با آن مخلوط شود تا شروع به سخت شدن کند. سخت کننده عرضه شده به همراه چسب سنگ جلاسنج با نام (هاردنر) یا (بنزوئیل پراکسید) شناخته شده است و این ماده از بهترین مواد اولیه اروپایی و با آخرین تکنولوژی روز دنیا در جهت کیفیت و محیط زیست تولید شده است که خود باعث کیفیت بخشیدن به چسب سنگ میشود.

چسب دوقلو فشارقوی

چسب دوقلو 5دقیقه ای فشار قوی جلاسنج یک چسب دوجزئی بر پایه اپوکسی پلی آمید میباشد که در دنیا به عنوان قویترین چسب ها شناخته شده است، این چسب دارای قدرت فوق العاده و سرعت گیرایی بالا میباشد و مقاوت فوق العاده ای در برابر شرایط مختلف آب و هوایی داشته و همچنین در دماهای بالا استحکام خود را حفظ میکند. چسب دوقلوی 5دقیقه ای جلاسنج در دو جزء آ و ب عرضه میشود و برای مصرف کافیست از هر دو قسمت به مقدارهای مساوی (حجمی یا وزنی) با یکدیگر مخلوط کرده و در مدت زمان 5 دقیقه آن را به مصرف برسانید.

جلافیکس (چسب 123)

جلافیکس یک چسب فوری قطره ای بر پایه سیانوآکریلات میباشد که به چسب 123 معروف است, این چسب که یک محصول نو در دنیای چسب میباشد, به دلیل همه کاره بودن آن دارای طرفداران زیادی در کلیه صنایع و منازل میباشد به طوری که تقریبا در هر صنفی مصرف این محصول وجود خواهد داشت. این چسب همچنین در بازار با نام های مختلفی از جمله “چسب ام دی اف MDF” , “چسب همه کاره” , “چسب قطره ای فوری” و… شناخته شده است که همگی این نامها نهایتا یک محصول میباشند.

جلافیکس دارای دو جزء میباشد که شامل چسب و شتاب دهنده (اکتیواتور) میباشد و به محض برخورد این دو ماده با یکدیگر, چسب در مدت زمان کمتر از 5ثانیه خشک خواهد شد.

یکی از خصوصیات جلافیکس نسبت به محصولات مشابه دیگر مارکها همه کاره بودن آن است به طوری که تقریبا بر روی کلیه اجناس قابل استفاده بوده و آنها را میچسباند.

فرمول جلافیکس با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت عالی تهیه شده است و به دلیل داشتن عمر طولانی مدتهای زیادی قابل استفاده خواهد بود و با توجه به طراحی خاص ظرف چسب جلافیکس، مواد داخل آن حتی با استفاده های مکرر و با فاصله طولانی خشک نخواهد شد و تا آخرین قطره قابل مصرف میباشد.

جلافیکس در 4سایز بسته بندی (بزرگ – متوسط – کوچک و مینی) عرضه میگردد که هر پک شامل یک بطری چسب + 1قوطی اسپری شتاب دهنده مورد نیاز میباشد.

از چسب جلافیکس همچنین میتوانید در مواردی که نیاز به سرعت خشک شدن بالا ندارید به تنهایی (بدون استفاده از اسپری شتاب دهنده) استفاده نمایید که در این صورت قدرت نهایی پس از خشک شدن چسب تقریبا 5برابر خواهد شد.

چسب صنعتی اپوکسی (جلاپوکس)
جلاپوکس از نوع پلی آمید با زمان های گیرایی متفاوت میباشند که به دلیل دارا بودن چسبندگی و قدرت بالا, مقامت حرارتی, سرمایی, رطوبتی, لرزشی, خوردگی و… جزء پرمصرف ترین چسبها در صنایع مختلف دنیا میباشند.

یکی از خصوصیات چسب های اپوکسی صنعتی جلاسنج نسبت به سایرین, نسبت مخلوط برابر دو جزء میباشد که این نسبت میتواند وزنی با حجمی در نظر گرفته شود, همچنین جلاپوکس پس از مخلوط شدن و در طی مدت سخت شدن و پس از سخت شدن هیچ گاه تغییر حجم نمیدهد و به همان حالت اولیه باقی خواهد ماند.

جلاپوکس قابلیت چسباندن بیشتر اکثر قطعات با جنس های مختلف را دارد (به غیر از قطعات پلاستیکی و پلی اتیلن) و پس از سخت شدن قابلیت ماشین کاری, سوراخکاری, سنباده خوری و رنگ آمیزی را نیز دارد.

جلاپوکس به طور عمومی در 4نوع مختلف عرضه میگردد که تفاوت آنها در زمان خشک شدن, رنگ (فیلردار یا شفاف), غلظت, قدرت و… میباشد که انتخاب جلاپوکس مناسب مرتبط با شرایط مصرف و نوع قطعه میباشد.

بازرگانی خدیو نماینده رسمی عاملیت توزیع محصولات جلاسنج

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 245 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 16:08

یکی از رایج ترین نوع ورق های فلزی که به رنگ طلایی هست و بافت نرمی هم داره.
صخامت این ورقها در حد میکرون بوده و به راحتی اون رو، روی هر سطحی با چسب مخصوص خودش، می تونین بچسبونین.
از این ورقها برای مُزین کردن خونه ها در انواع طرح ها و نقش ها میشه استفاده کرد.
انواع ورق طلا
ورق طلای عیاردار:

این نوع ورق طلا همون طور که از اسمش معلومه از جنس طلای خالصه و برای مصارف خاص بکار میره.

به دلیل عیار دار بودنش از ورق طلاهای معمولی گرون تره.
ورق طلای پایه فلز:

این نوع از ورقه های طلا،در واقع جنسشون طلا نیست .به خاطر رنگ طلایی ، جلا و براقیتی که دارن ،مثل طلا هستن و به این اسم معروف شدن.

ضخامتشون در حد میکرون هست و برای کارهای ساختمانی و تزئینی و کارهای ظریفی که نیازمند رنگ و زیبایی هستن،به کار میره.

از نظر قیمت هم مقرون به صرفه ست.

کاربردهای ورق طلا:

مصارف ساختمانی:

یکی از کاربردهای زیادِ این ورقها تو ساخت تزئینات مختلف ، پتینه کاری،در بناهای مسکونی یا تجاری و ابنیه هاست.

از ورقهای طلا میشه روی ستون ها،حاشیه گچبری،حاشیه دور دَر،طراحی های روی دیوار،بسته به سلیقه شخصی استفاده کرد.

برای کاهش سادگی و افزایش زیبایی یک خونه میشه از ورق طلا روی سنگ،شیشه،چوب ، سقف و...بهره برد.

در کل استفاده از ورق طلا برای طراحی داخلی ساختمان ها کاربرد وسیعی دارن.

c1ba3794-2d11-4ec3-b5b9-55d6e1257945

صنعت خوراکی:

این ورق های تزئینی در مواد خوراکی و غذایی هم استفاده میشه،که به طلای خوراکی معروفه.

در بعضی از نوشیدنی ها و بستنی ها هم از خرده های طلا استفاده میشه که فکر کنم قیمت بالایی هم داشته باشن.

کاربردهای ورق طلا

آرایشی و بهداشتی:

یکی دیگه از کاربردهای ورق طلا درمصارف آرایشی هست، که به صورت ورق یا پودر،درانواع ماسک ها ،کرم ها،و...برای زیبایی و جوانسازی پوست به کار میره.

مبلمان:

استفاده از ورق های طلا در مبلمان و وسایل چوبی زیبایی اونها رو دو چندان کرده و کسایی که تجمل گرا و به این رنگ علاقه دارن، استقبال زیادی از این مدل کارها کردن.

برای این کار استفاده از ورق طلای مایع گزینه بهتریه، چون هم طول عمر بیشتری به وسایل میده و هم پوسته پوسته نمیشه.

ورق طلای مایع: 

این ماده بر پایه آب هست وبه راحتی با آب رقیق میشه و بر خلاف رنگ های صنعتی،هیچ بویی نداره.میتونین به راحتی با یه قلم اونو روی سطح کارتون پخشش کنین و بعد از اتمام کار قلم مو رو به آسونی بشورین.یکی از ویژگی های این ماده اینه که رنگ زیبا و جذابی داره،و قیمتش هم مناسبه.

تزئینات:

ورق طلاها در تزئینات مختلفی مثل:بدلیجات و جواهرات کاربرد زیادی دارن و دارای کیفیت و ظرافت بالا هستن.

به دلیل سادگی و زیبایی این ورقها،در حرفه ساخت جواهرات از متریال های اصلی به حساب میان.

مراقبت از ورق طلا:

برای نگهداری از این ورقها قبل از اجرا توجه کنین که چون این ورقها از فلزن و خیلی نازک هستن،به هوای اطراف واکنش نشون میده و اکسید میشه یا حالت خشک وشکننده به خودش می گیره.

بهتره به تاریخ تولید این ورقها دقت کنین.به این دلیل که تو میزان نرمی و انعطاف اونها تاثیر میزاره.

در حین اجرا هم باید حواستون به ضخامت این ورقها باشه که در حین برادشتن و چسبوندن آسیب نبینن.

برای این کار میتونین از دستکش نخی استفاده کنین تا به دستتون نچسبه و پاره نشه.

بعد از اجرای کار برای جلوگیری از رسیدن رطوبت و طول عمر بیشتر کار،از وارنیش استفاده کنین.

بعد از اتمام کار این که ازچه ماده ای برای پوشش استفاده کنین، بستگی به نوع کار و میزان ارزشش،داره

 

ایران رنگ مرجع فروش ورق طلا ، چسب چوب ، چسب بتن ،بتونه اکریلیک و خرید کاردک . برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://iran-rang.ir/shop مراجعه کنید .

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 15:36

در این نوشته در مورد انواع رنگ بدون بو توضیحاتی داده‌ایم، از قیمت گرفته تا ویژگی‌های دیگر این رنگ‌ها. اگر قصد رنگ‌آمیزی منزل یا محل کارتان را دارید و هنوز در انتخاب نوع رنگ تردید دارید تا انتهای این نوشته با ما همراه شوید.

چه رنگ‌هایی بدون بو هستند؟

تمام رنگ‌های ساختمانی برای این که در دمای معمولی خشک نشوند به یک حلال نیاز دارند. حلال‌ها با رنگ ترکیب می‌شوند و برای نشستن روی سطوح مختلف آماده‌اش می‌کنند. رنگ‌های روغنی با محصولات پتروشیمی مثل تینر رقیق می‌شوند و همین بوی نامطبوعی هنگام نقاشی به‌وجود می‌آورد.

البته همه‌ی رنگ‌ها قرار نیست با تینر و یا سایر محصولات پتروشیمی رقیق شوند. رنگ‌های بی‌ادعا و کم‌توقعی هم هستند که به حل شدن در آب رضایت می‌دهند. رنگ‌های حلال در آب بوی کمی هنگام نقاشی ساختمان دارند و کاملاً سازگار با محیط‌زیست هستند. البته رنگ‌هایی مثل رنگ مولتی کالر ساختمان هم وجود دارند که احتیاج به حلال خاصی ندارند به صورت آماده در بازار وجود داشته و بوی خیلی کمی دارند. به‌طورکلی اگر به‌دنبال رنگ ساختمان بدون بو هستید می‌توانید به یکی از گزینه‌های زیر فکر کنید:

رنگ پلاستیک
رنگ اکرلیک
رنگ مولتی‌کالر
پوشش دیواری بلکا

در ادامه در مورد هر کدام از این رنگ‌ها به طور مفصل توضیح داده‌ایم!

رنگ پلاستیک؛ کم خرج و بدون بو

انتخاب یک رنگ به خیلی چیزها بستگی دارد. هزینه، جنس سطح، زمان و… همه و همه هنگام انتخاب رنگ اهمیت دارند. خیلی‌ها جدای از همه‌ی این‌ها، بوی رنگی که انتخاب می‌کنند برایشان مهم است. اگر به هر دلیلی می‌خواهید یک رنگ بدون بو و بی‌دردسر داشته باشید، رنگ پلاستیک می‌تواند گزینه‌ی خوبی برایتان باشد. از آن‌جایی که این رنگ پایه‌ی آب است، هم خیلی زود پس از اجرا خشک می‌شود و هم بوی خیلی کمی دارد.

البته بهتر است این را هم درنظر بگیرید که رنگ پلاستیک قابل شستشو نیست. اگر دیوارهای منزلتان گردوخاک و کثیفی داشته باشد، نمی‌توانید حتی فکر دستمال خیس یا شلنگ آب را به ذهن‌تان راه بدهید.

رنگ پلاستیک بیشتر برای رنگ‌آمیزی سقف‌ها، داخل کمد، راه‌پله‌ها، پارکینگ و… کاربرد دارد. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که سالی یک بار یا دو سال یکبار بساط رنگ‌آمیزی ساختمان‌شان به‌راه است، در انتخاب این رنگ بدون بو تردید نکنید.

رنگ اکرلیک، آن‌چه خوبان همه دارند تو یکجا داری

رنگ اکریلیک با آن که جز رنگ‌های پایه‌ی آب است ولی بر خلاف رنگ پلاستیک، قابل شستشو است. این رنگ همانند سایر رنگ‌های پایه آب، هنگام اجرا بوی خیلی کمی دارد که همان هم مربوط به بوی تینر یا محصولات پتروشیمی دیگر نیست. اکرلیک را می‌توان به‌عنوان یک رنگ ساختمانی بدون بو با عمر زیاد و ماندگاری طولانی به‌حساب آورد. رنگی که روی تمام سطوح ازجمله چوب و آهن می‌نشیند و اجرای راحت و بی‌دردسری دارد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دغدغه‌های محیط‌زیستی دارند و برایشان مهم است رنگی که انتخاب می‌کنند برای طبیعت مضر نباشد، بهتر است بدانید رنگ اکرلیک کاملاً سازگار با محیط‌زیست است. از طرفی اجرای این رنگ بدون بو با غلطک و خیلی سریع انجام می‌شود و بعد از رنگ‌آمیزی زمان زیادی برای خشک شدن نیاز ندارد.
رنگ اکرلیک با تنوع زیادی که دارد، برای کسانی که یک رنگ همه چیز تمام و کامل می‌خواهند، انتخاب بسیار مناسبی‌ست!

رنگ مولتی‌کالر، رنگ بدون بو و البته دشمن گرد و خاک

همانطور که گفتیم، علاوه بر رنگ‌های روغنی و پلاستیک، رنگ مولتی‌کالر هم می‌تواند جز انتخاب‌های شما باشد. رنگ مولتی کالر یک رنگ ساختمانی جدید و بدون بو با ویژگی‌های خاص و جذاب است. این رنگ برای کسانی مناسب است که می‌خواهند دیوارهای چند رنگ یا طرح‌دار داشته باشند. مولتی‌کالر احتیاج به رقیق کننده ندارد و همین باعث می‌شود هنگام اجرا بوی زننده‌ای نداشته باشد.

رنگ‌های مولتی کالر با دستگاه‌های مخصوصی اجرا می‌شوند. این رنگ‌ها دارای طرح‌های بسیار متنوع و جذابی هستند که حتماً نمونه‌های آن را در اطراف خودتان دیده اید. اگر به بوی رنگ و همچنین گرد و خاک محیط حساس هستید، رنگ مولتی‌کالر حتماً گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود چون هنگام اجرا بوی خیلی کمی دارد و کثیفی و گرد و خاک را نیز به خودش جذب نمی‌کند.

رنگ ساختمانی بدون بو دوستدار محیط زیست

 

بلکا، پوشش دیواری بدون بو

اگر به هر دلیلی از رنگ‌آمیزی دیوارها فراری هستید و نمی‌خواهید درگیر دردسرهای نقاشی ساختمان شوید، پوشش دیواری بلکا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این پوشش دیواری خیلی سریع و آسان اجرا می‌شود و هیچ بوی نامطبوع و زننده‌ای هم ندارد. حتی اگر به بوی چسب‌هایی که برای چسباندن کاغذ دیواری استفاده می‌شود حساسیت دارید، نگران نباشید؛ چون برای اجرای بلکا از چسب هم استفاده نمی‌شود. بلکا نوعی پوشش دیواری سلولوزی است که با آب مخلوط شده و برروی دیوار اجرا می‌شود.

البته بلکا در کنار بدون بو بودن و مزایای دیگرش، معایبی هم دارد و برای کسانی که زود از یک طرح و رنگ دلزده می‌شوند مناسب نیست؛ این پوشش به‌سختی از روی سطوح کنده می‌شود و اگر بعد از مدتی دل‌تان را بزند برای برداشنتش باید زحمت زیادی را به‌جان بخرید.

کلام آخر

این روزها همه به هر نحوی می‌خواهند حامی محیط‌زیست باشند و طوری زندگی کنند که طبیعت آسیب کمتری ببیند. بنابراین سعی می‌کنند برای هر چیز مضری یک جایگزین خوب پیدا کنند. امروزه رنگ‌هایی مثل پلاستیک، اکرلیک و… کاملاً سازگار با محیط زیستند.

این رنگ‌ها پایه‌ی آب هستند و با مواد پتروشیمی مثل تینر و … میانه‌ی خوبی ندارند. همین جدایی از مواد پتروشیمی باعث می‌شود این رنگ‌ها بوی تند و تیزی نداشته باشند و هنگام اجرا از حساسیت، سردرد و… خبری نباشد.

اگر به دنبال یک رنگ ساختمانی بدون بو هستید بدانید با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ هم خودتان و خانواده‌تان را از خطرات مواد پتروشیمی و بوی آزار دهنده‌شان حفظ کرده‌اید و هم یک قدم مثبت و سازنده برای حفظ و نگهداری محیط‌زیست و طبیعت زیبا برداشته‌اید.

برای استعلام قیمت رنگ پلاستیک ۱۲ کیلویی سحر، چسب کاشی و خرید رنگ اکریلیک دیوار به فروشگاه ایران رنگ به آدرس https://iran-rang.ir/ مراجعه کنید .

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 15:04

یکی از مشکلات در شغل نقاشی اینه که لکه های ریز ودرشتی از رنگ روی زمین یا دیوار و وسیله ها می ریزه ( پاک کردن رنگ روغن ).هر چقدر هم سعی کنین کار و با دقت انجام بدین خواه یا ناخواه این اتفاق میفته.شاید بترسین که این مشکل دائمی هست اما نگران نباشین،ٍ شما با خوندن این مقاله یاد میگیرین که لکه های رنگ روغن رو چه طوری پاک کنین.بهتون پیشنهاد می کنم که کف زمین رو با نایلون بپوشونین و روی شیشه ها رو هم روزنامه بکشین.

8 ترفند کاربردی برای پاک کردن رنگ روغن از سطوح مختلف

در ابتدا بهتره که اول بدونین رنگ روغن چیه و درادامه حلالهای اونو بشناشین و بعد نحوه پاک کردن رنگ روغن رو یاد بگیرین.

رنگ روغن چیست؟
یکی از مواد به کار رفته در نقاشی و هم چنین نام دسته ای از تکنیک های نقاشی است که از این ماده استفاده می کنند.
روغن به کار رفته در رنگ روغن با روش های مختلف تولید می شود که رایج ترین آنها ، جوشاندن بذر کتان و گرفتن روغن آن است.سپس این روغن را با مواد رنگی مخلوط می کنند.(ویکی پدیا)

حلال های رنگ روغن:

رنگ روغن بر خلاف رنگ پلاستیک بر پایه آب نیست به همین دلیل حلال این نوع رنگ ها مواد نفتی و شمیایی هستن.
استفاده از حلال مناسب اهمیت زیادی داره که باید طبق دستور العمل محصول پیش برین.
شاید این سوأل مطرح بشه که اصلا حلال چیه؟
حلال یا رقیق کننده برای نازک شدن رنگ بکار می ره وغلظت اونو کم میکنه و رنگ رو برای استفاده کردن آماده می کنه.
اگر تو رنگتون رقیق کننده یا حلال نریزین،رنگتون قابل استفاده نیست چون که غلظت بالایی داره و از قلم مو و ابزار دیگه نمیتونین استفاده کنین.
راستی اینم بگم از حلال ها برای تمیز کردن ابزارتون هم میتونین استفاده کنین،مثل تینر.
خب حالا که متوجه شدین حلال چیه بریم با هم انواع حلال ها ی رنگ روغن رو بشناسیم.

انواع حلال های رنگ روغن:
1-حلال 402 :این ماده یکی از ترکیبات وایت اسپریت ها از نوع حلال صنعتی و یکی از مشتقات نفتی هستش.رنگ شفاف و بویی قابل تشخیص داره،خورندگی ایجاد نمی کنه و پایداری شیمیایی بالایی داره.
2-حلال روغنی:که بیشتر با اسم تینر روعنی میشناسنش.این ماده از مواد نفتی تولید میشه و تو رقیق کردن رنگ روغن کاربرد زیادی داره.
نوبت اینه که با روشهای پاک کردن رنگ روغن آشنا بشیم.
پاک کردن این لکه ها بستگی به این موضوع داره که کجا ریخته باشن.

در ادامه ترفندهای پاک کردن رنگ روغن رو از سطوح مختلف یاد میگیرین.

1-پاک کردن رنگ از روی سرامیک:
برای این کار اول با یه کاردک روی رنگ رو بردارین و باقی مونده رنگ رو به کمک تینرپاک کنین.
مقداری تینرروی دستمال بریزین و روی محل مورد نظر بکشین.توجه کنین که موقع استفاده از تینر از دستکش استفاده کنین و حواستون هم به تهویه هوا باشه.

2-پاک کردن رنگ از روی در:

روی یه دستمال یا پنبه مقداری تینر بریزین و روی لکه ها بکشین.فقط این کار رو به آرومی انجام بدین و حواستون باشه که از تینر فوری مثل ده هزار استفاده نکنین ،

چون اگر در فلزی باشه کلاً رنگش پاک میشه.

3-پاک کردن رنگ از روی فرش:

برای پاک کردن لکه رنگ از روی فرش به دو نکته توجه کنین:
یک جنس فرشتون، دو میزان رنگی که ریخته شده.یعنی اگر مقدارش زیاده خودتون این کار و انجام ندین و بسپارینش به قالیشویی.

اما اگر مقدار رنگ کمه به آرومی روی رنگ رو بردارین و یه دستمال روش بزارین تا جذب دستمال بشه.

4-پاک کردن رنگ از روی لباس:

وقتی لباستون به رنگ آغشته شد،سعی کنین سریع پاکش کنین چون وقتی رنگ تازه است راحت تر پاک میشه و اگر مدت زمان زیادی ازش گذشته باشه طبیعتاً زحمتتون بیشتر میشه، و ممکنه لباستون آسیب ببینه.
اگر لباستون سفیده اضافی رنگ رو بردارین و اونو تو محلول آب گرم و پودر بریزین و بزارین مدتی بمونه،بعدش با آب گرم بشورین.بازم اگرردی از رنگ موند میتونین از مقداری مایع سفید کننده استفاده کنین.
اگر لباستون رنگی هست،با احتیاط از تینر استفاده کنین و سریع لباستون رو بشورین تا آسیبی بهش نرسه.
5-پاک کردن رنگ از روی چوب:
برای حذف رنگ از روی چوب می تونین از چند راهکار استفاده کنین،قبل از هر اقدامی اگر رنگ تازه ست،اضافی رنگ رو بردارین.اگر رنگ مونده و خشک شده میتونین از یکی از روشهای زیر استفاده کنین.
• استفاده از حرارت:به این صورت که سشوار رو روی چوب بگیرین تا رنگ یه کم شل بشه وقتی دیدین رنگ ریزش پیدا کرد،سریع اونو با یه دستمال پاک کنین.
• استفاده از سنباده زنی:توی این روش خیلی مراقب باشین تا سطح کارتون آسیب نبینه.خیلی آروم فقط روی رنگ رو بکشین و دقت کنین که روی بقیه قسمتای چوب نکشین.
• استفاده از تینر:به این شکل که روی یه تکه پنبه مقداری تینر بریزین و چند بار روی رنگ بزنین تا زمانی که رنگ پاک بشه.
میتونین از یه مسواک قدیمی هم استفاده کنین،حواستون باشه که مسواک شخصی خودتون رو نزنین!
6-پاک کردن رنگ از روی شیشه:
یکی از جاهایی که موقع رنگ آمیزی خیلی کثیف میشه شیشه ها هستن.اما پاک کردنشون خیلی راحته،و ابزار خاصی نیاز ندارین.فقط یه دونه تیغ یا کاردک شیشه پاک کن لازم دارین.
قبل از استفاده اول روی شیشه ها رو با کف مایع ظرفشویی بپوشونین که کاردک راحت حرکت کنه.بعد از اتمام کار هم پاکش کنین،با دستمال نمدار یا آب.به همین راحتی.
7-پاک کردن رنگ از روی پوست:
استفاده از تینر ممکنه به دستتون آسیب بزنه علاوه بر این دستتون بوی بدی می گیره.بهتره از روشهای خونگی استفاده کنین.
ترکیب روغن زیتون و نمک رو امتحان کنین.روی دستتون ماساژ بدین و آبکشی کنین.
8-پاک کردن رنگ از روی ابزارآلات:
قلم مو:اگر جنس دسته قلم مو چوبیه دقت کنین که آسیب نبینه.برای این کار میتونین از متانول استفاده کنین.به این شکل که مقداری از اون رو،روی کار اسپری کنین و با پارچه تمیز خشک کنین.
این از دسته قلم مو.

خود قلمو رو اول با یه پارچه تمیز کنین و اونو توی محلولی از تینر قرار بدین و بزارین خوب رنگا از داخلش خارج بشه تو مرحله بعد میتونین اونا رو با آب وصابون بشورین و خشک کنین.
بهتره این کار رو بعد از هر سری رنگ آمیزی انجام بدین تا ابزار کارتون سالم بمونه و دیرتر خراب بشه.

در کل لکه های ناشی از رنگ رو همون لحظه پاک کنین بهتره و زحمتتون هم کمتر میشه.

درسته که حلال رنگ روغن تینره،اما از اون برای هر جایی استفاده نکنین.چون ممکنه سطوح مورد نظرتون آسیب ببینه.

امیدوارم این راهکارها به دردتون بخوره. برای خرید رنگ روغنی یا استعلام قیمت رنگ روغنی ،خرید چسب کاشی و خرید رنگ دکوراتیو می تونید به فروشگاه ما به آدرس https://iran-rang.ir/shop/ مراجعه کنید .

ممنونم از این که زمان ارزشمندتون رو صرف خوندن این مقاله کردین.
خوشحال میشم نظراتتونو ببینم.
اوقاتتون خوش.

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 251 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 18:38

رنگ دکوراتیو چیست ؟

 

 

هر وقت اسم از رنگ ساختمانی به میون میاد،ذهن همه به سمت رنگ روغن و پلاستیک میره. در صورتی که یه مدل رنگ دیگه هم هست که میتونین از اون استفاده کنین،به اسم رنگ دکوراتیو.
با من همراه باشین تا همه چیز و راجع به این رنگ بدونین.

رنگ دکوراتیو چیست؟

اول اینو بگم رنگ های دکوراتیو جزء رنگ های تخصصی هستن و اجرای اون تخصص و مهارت خاص خودشو داره .پس فکر نکنین که خودتون می تونین اجراش کنین.
رنگ دکوراتیو یکی از پوشش های رنگ تزِئینی هستش که تو طراحی ساختمان بکار میره.
این رنگ ها بدون بو هستن و تنوع زیادی دارن.
برای انتخاب این رنگ باید به وسایل خونتون توجه کنین تا هماهنگ با اونها و با توجه به سلیقه خودتون یکی از مدلهاشو بپسندین.
با استفاده از این رنگ می تونین محیط خونتون رو باسازی کنین و یه شکل جدیدی ایجاد کنین و از زیبایی و جذابیتش لذت ببرین و روح تازه ای به خونه یا محل کارتون بدین.
شخصی که می خواین برای این کار انتخاب کنین،باید به مهارتهای طراحی دکوراسیون داخلی ،نقاشی،آشنایی کافی داشته باشه. اگر به روانشناسی رنگها هم تسلط داشته باشه که عالی میشه و خوب میتونه راهنماییتون کنه.

ویژگی های رنگ دکوراتیو:

• تنوع رنگی زیاد: به دلیل این ویژگی،با انوع سلیقه ها و با هر نوع دکوراسیونی ،میتونین ازش استفاده کنین.
• پوشش دهی بالا:از این رنگ روی هر سطحی که عیب و ایرادی داشته باشه میتونین استفاده کنین،چون قدرت پوشش دهی بالایی داره،و به راحتی میتونه هر عیبی رو پوشش بده.
• رنگ آمیزی سریع:چون معمولاً این رنگ توسط اسپری اجرا میشه،سرعت کار بالا میره و خیلی وقتتونو نمی گیره.
• بدون بو:یکی از بهترین ویژگی های این رنگ اینه که در حین اجرا و بعد از اون،بویی تندی نداره که اذییتون کنه.
• ضد باکتری:این نوع رنگ ،رطوبت رو به خودش جذب نمی کنه،از رشد قارچ و کپک جلوگیری می کنه ،در نتیجه آنتی باکتریال هستن.
• امکان اجرا روی هر سطحی:برای اجرای این رنگ،هیچ محدودیتی ندارین،و روی هر سطحی مثل:سیمان،بتون،یا در اماکن عمومی،مسکونی،اداری حتی برای وسایل خونتون هم میتونین ازش استفاده کنین.
• قابل شستشو:تمیز کاری این رنگ راحته،چون از مواد شوینده مختلفی ،میتونین استفاده کنین به دلیل این که مقاومت بالایی دارن.
• مقاومت ودوام بالا:رنگ های دکوراتیو در برابر گرد و غبار مقاوم هستن و تغییر شکلی نمیدن،و از طرفی چون مستحکم هستن، برای مکان هایی که پر رفت و آمده،انتخاب خوبیه.
• قابل ترمیم:اگر قسمتی از این رنگ آسیب ببینه،به آسونی میتونین اون قسمت رو تعمیر کنین.این ویژگی میتونه تو کاهش هزینه ها خیلی مؤثر باشه.

رنگ دکوراتیو یه سبک جدید و مدرن در نقاشی ساختمان هست،بدیهیه که ابزارهای مخصوص به خودشو داره.

ابزارهای مورد نیاز برای اجرای رنگ دکوراتیو:

۱. کاردک
۲. قلم مو
۳. اسفنج
۴. رول
۵. ریسمان
۶. شانه
۷. برس های مخصوص
۸. پارچه های ساخته شده از پوست حیوان
۹. ابزارهای مخصوص برای ایجاد طرح
استفاده از ابزار ها مستلزم اینه که چه طرحی رو انتخاب کردین و میخواین اجرا کنین.

سخن پایانی

رنگ های دکوراتیو به دلیل هزینه کم،اجرای سریع ،سهولت در تمیزکاری امروزه بسیار پرطرفدار هستن.
با استفاده از این رنگ ها میتونین جلوه خاصی به خونه هاتون بدین،چون روی هر سطحی قابل اجراست ومیتونین با توجه به دکوراسیون داخلی از رنگ های متنوع اون استفاده کنین و محیط خونه هاتون رو زیباتر کنین.

ایران رنگ نمایندگی رنگ سحر و رنگ ساندورا ، عرضه کننده سبد کامل رنگ های دکوراتیو . جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://iran-rang.ir/shop مراجعه کنید .

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 16:53